Nyt on pakko kirjoittaa. Eli tänään aamulla mulla oli klo 8 aika päihdelääkärille ja siellä asiointi meni erittäin hyvin. Mä olen siis korvaushoidossa ja liottelen 12 mg päivässä lääkettä. Viime kuun puolella luin A-klinikkasäätiön sivuilta että Euroopassa otetaan käyttöön uusi pitkävaikutteinen korvaushoitolääke nimeltä Buvidal. Se annetaan injektiona ihon alle kerran viikossa joten nappeja ei enää tarvita. Pari viikkoa sitten tuli mahdollisuus ilmoittautua kyseiseen hoitoon ja niin tein mietittyäni viikonlopun asiaa. JOTEN tänään kävin siellä lääkärin luona ja katsottiin mikä annos olisi sopiva. Päästiin yhteisymmärrykseen annoksesta ja nyt omahoitajani tilaa lääkkeet MiePään. Ensi keskiviikkona klo 9.45 mulla on aika MiePään jolloin mulle annetaan ensimmäinen viikon pistos. Odotan innolla kuinka se toimii. Syy siihen miksi halusin tähän hoitoon oli se että olen perheellinen nainen. Mulle jää enemmän aikaa hoitaa muitakin asioita kun ei tarvitse olla niin tiukasti kiinni tuossa päihdepuolessa. Mielenterveys puolella käyn terapiassa ja ensi viikon jälkeen on helpompi sopia esim. seuraavia terapia käyntejä, nähdä ystäviä ja suunnitella muitakin juttuja. Mut se tästä aiheesta.

Mut mun on pakko vielä kirjoittaa siitä kuinka onnellinen ihminen mä just nyt olen. Mulla on maailman ihanin perhe, vaikka mies osaakin olla välillä todella ärsyttävä. Ja mun paras ystävä (tunnistaa itsensä kyllä) on niin ihana ja paras että mä olen joka päivä erittäin kiitollinen siitä että hän on elämässäni ❤ Oli asia mikä tahansa, hän kuuntelee ja antaa suoria ja rehellisiä vastauksia. Ilman häntä... en tiedä olisinko järjissäni! Me ollaan keskusteltu todella riipaisevistakin aiheista, itkuja ollut mutta myös ihania ja positiivisia juttuja. Häneen luotan enemmän kuin 100% ☺ Ja meillä tää ystävyys toimii kumpaankin suuntaan. Mä toivon että saan olla hänen ystävänsä koko loppu elämän sillä hän on minun ❤ Ja sit tiedoksi vaan, että jos puhut mun ystävästä pahaa niin sä et satuta pelkästään häntä, vaan myös minua. Mä puolustan mun ystävää aina ja keinolla millä hyvänsä! 

Nyt lopettelen ennen kuin tästä tulee romaani 😂 

*pusmus*