Mä oon väsynyt. Ja ahdistunut. Mikään ei oikein tunnu huvittavan. Nukun levottomasti ja näen painajaisia. Purskahdan itkuun todella herkästi. Oma ajatuksen juoksu on ihan älyttömän vilkasta ja raskasta. Yritän olla vahva kaikilla tasoilla, hoitaa tytärtäni, olla hyvä äiti sekä pitää huolen myös miehestäni. Mut mulle on alkanut tulla ajatus et mä en enää jaksa! Eikä mun kroppa enää jaksa. Aiemmin rakastin salilla käymistä, nykyään se tuntuu pakkopullalta. Ruoka ei maistu enää samalla tavalla kuin ennen. Painoni onkin pudonnut jo kohta 5 kg... kuukaudessa. Välillä myös päätökset joita teen tuntuvat niin vääriltä ja älyttömiltä että nyt kun olen miettinyt niitä, ahdistus kasvaa entisestään. En osaa enää ajatella järkevästi mut onneks mulla on terapia jossa voin puhua ja purkaa näit juttuja. Sen virheen oon tehnyt että olen kertonut liikaa eräille ohjaajille mun elämästä. No, oma moka. Ai niin, sain myös masennustestistä tuloksen et mulla lievä masennus VIELÄKIN! Kai tää tästä. Nyt vaan tuntuu et mä oon ihan lopussa.