071A3889-3AD3-4983-A1EC-FB7B661EF33F.jpgNyt on kyllä pakko hehkuttaa! Tyttömme oli nyt viikonlopun tukiperheessä ja kun tänään sieltä laitettiin kuvia, oli ihana nähdä kuinka onnellinen tyttö siellä on. Viihtyy hyvin. Meillä taas oli rauhallinen viikonloppu joka vietettiin pääosin kotona kahdestaan. Sen verran eilen (lauantaina) oltiin liikenteessä, että käytiin kaupungissa kaupassa ja sen jälkeen anoppini luona Paimenportilla. Oli ihanaa nähdä anoppi pitkästä aikaa pirteänä ja hyvällä tuulella. Sitä vaan mun mies ihmettelee, et miks mä herään lapsivapaallakin jo klo 7 tai 8 aamulla. Siihen on tasan yks vastaus; mulla on rytmi sellainen nykyisin etten osaa enkä pysty nukkuu pitkään. On ollut myös ihanaa jutellabparhaan ystäväni kanssa Messengerissä. Hän on itseasiassa ainut joka ymmärtää mua ja mä häntä. Sitä ihmistä en haluu menettää ikinä. Hän kyllä tunnistaa itsensä tästä tekstistä. 

Nyt pusmus ja toivotan hyvät illat ❤️ Tää viikonloppu on ollut ihana. 

Rakastan elämää ❤️